Kwaliteit

Reflectief beschikt over een goed gekeurd kwaliteitsstatuut, een privacystatement en een klachtenregeling.

Klachten

Heb je vragen of opmerkingen over onze diensten? Ben je ontevreden? Laat het ons alsjeblieft weten. Wij gaan graag met je in gesprek en willen er dan samen uit komen.
Het kan zijn dat je – ondanks een gesprek – ontevreden blijft. Of dat je het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kun je contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht.
Het indienen van een klacht gaat via een klachtenformulier. Het ingevulde formulier mail je vervolgens naar p3nl@klachtencompany.nl of je stuurt het per post naar Klacht &Company, Postbus 3106 2601 DC Delft.
Vindt je het het lastig om de klacht goed te omschrijven of wil je liever eerst overleggen, dan kun je ook bellen met de klachtenfunctionaris: 088 – 234 1601 of 06 -49 66 53 50.

Download hier het klachten formulier

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy